Poprzedni temat «» Następny temat
Ogrzewanie na W. Pola
Autor Wiadomość
Kuba
Gość
Wysłany: 14-10-2009, 11:58   Ogrzewanie na W. Pola

Witram!
Niedawno przeprowadzilem sie do Wieliczki z dolnegośląska i mam pytanie odnosnie ogrzewania
Mieszkam na Ulicy Wincentego Pola
Problem polega na tym iz grzeje tylko jeden grzejnik w kuchni - pozostale chociaz odkrecone na maxa sa zimne- czy jest mozliwosc ze sa zapowietrzone? czy problem wynika z czegos innego?
od czego uzaleznione jest ogrzewanie?
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz i wyrozumialosc- jestem poki co zielony w tematach dotyczacych wieliczki itd:)
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6286
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 14-10-2009, 12:35   

Raczej sa zapowietrzone.
Na dole klatki schodowej w gablocie powinnas miec telefony alarmowe do panow od C.O. zgłoś i powinni przyjsc zadziałać :)
_________________
 
     
Kuba
Gość
Wysłany: 14-10-2009, 17:57   

ok dzieki bede interweniował:) w społdzielni:)
dzieki jeszce raz i pozdrawiam
 
     
juwisz
Gość
Wysłany: 14-10-2009, 19:07   

a zawory w grzejniku są odkręcone? jakiego typu jest grzejnik? mało prawdopodobne, że są zapowietrzone, wtedy grzały by nierówno a nie wcale.
 
     
agga 
Mina


Osiedle: Zadory
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 22 Lip 2007
Posty: 1461
Skąd: wieliczka
Wysłany: 14-10-2009, 19:26   

Cytat:
mało prawdopodobne, że są zapowietrzone, wtedy grzały by nierówno a nie wcale.
a tutaj się z Toba nie zgodze ja miałam w domu zapowietrzony i nie grzał
_________________
Pozdrawiam
 
     
gość
Gość
Wysłany: 14-10-2009, 19:27   

Odkręć głowicę termostatyczną kluczem nastawnym i zwróć uwagę na trzpień wychodzący z zaworu termostatycznego (taki bolec gdzie jest głowica przykręcona). Prawdopodobnie wciśnięty jest na maksa. Trzeba kluczem nastawnym troszkę go obruszać (naciskając na ten trzpień) i powinno puścić. Możesz go trochę WD-40 potraktować i ten powinien wyskoczyć.