Ogrzewanie na W. Pola |
Autor |
Wiadomość |
Kuba
Gość
|
Wysłany: 14-10-2009, 10:58 Ogrzewanie na W. Pola
|
|
|
Witram!
Niedawno przeprowadzilem sie do Wieliczki z dolnegośląska i mam pytanie odnosnie ogrzewania
Mieszkam na Ulicy Wincentego Pola
Problem polega na tym iz grzeje tylko jeden grzejnik w kuchni - pozostale chociaz odkrecone na maxa sa zimne- czy jest mozliwosc ze sa zapowietrzone? czy problem wynika z czegos innego?
od czego uzaleznione jest ogrzewanie?
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz i wyrozumialosc- jestem poki co zielony w tematach dotyczacych wieliczki itd:) |
|
|
|
|
przemo
Żupa solna
Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 17 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 6286 Skąd: 49.991 N, 20.060 E
|
Wysłany: 14-10-2009, 11:35
|
|
|
Raczej sa zapowietrzone.
Na dole klatki schodowej w gablocie powinnas miec telefony alarmowe do panow od C.O. zgłoś i powinni przyjsc zadziałać |
|
|
Kuba
Gość
|
Wysłany: 14-10-2009, 16:57
|
|
|
ok dzieki bede interweniował:) w społdzielni:)
dzieki jeszce raz i pozdrawiam |
|
|
|
|
juwisz
Gość
|
Wysłany: 14-10-2009, 18:07
|
|
|
a zawory w grzejniku są odkręcone? jakiego typu jest grzejnik? mało prawdopodobne, że są zapowietrzone, wtedy grzały by nierówno a nie wcale. |
|
|
|
|
agga
Mina
Osiedle: Zadory
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 22 Lip 2007 Posty: 1461 Skąd: wieliczka
|
Wysłany: 14-10-2009, 18:26
|
|
|
Cytat: | mało prawdopodobne, że są zapowietrzone, wtedy grzały by nierówno a nie wcale. | a tutaj się z Toba nie zgodze ja miałam w domu zapowietrzony i nie grzał |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
gość
Gość
|
Wysłany: 14-10-2009, 18:27
|
|
|
Odkręć głowicę termostatyczną kluczem nastawnym i zwróć uwagę na trzpień wychodzący z zaworu termostatycznego (taki bolec gdzie jest głowica przykręcona). Prawdopodobnie wciśnięty jest na maksa. Trzeba kluczem nastawnym troszkę go obruszać (naciskając na ten trzpień) i powinno puścić. Możesz go trochę WD-40 potraktować i ten powinien wyskoczyć. |
|
|
|
|
pablo
Mina
Osiedle: Lekarka