Poprzedni temat «» Następny temat
Turyści którzy byli w Kopalni, apeluję o pomoc !
Autor Wiadomość
ReNia_2014
Gość
Wysłany: 18-05-2009, 11:47   Turyści którzy byli w Kopalni, apeluję o pomoc !

Witam Wszystkich ! Jestem studentką turystyki i pisze prace licencjacką o Kopalni w Wieliczce. Apeluje o pomoc tych wszystkich którzy kiedykolwiek byli w kopalni. Muszę zebrać jak najwięcej opinii o Wieliczce, które będą jednocześnie odpowiedziami na moje pytania, w kwestionariuszu wywiadu. Nie mam możliwości przepytania ludzi na żywo dlatego też szukam wszędzie pomocy. Pytania mają być zadawane turystom właśnie wychodzących z Kopalni, po zakończeniu zwiedzania, ale niestety nie mam takiej możliwości dlatego jeśli byłeś/aś kiedykolwiek to również możesz mi pomoc, odpowiadając tak, aby nie sugerować ze było to dawno temu. Szczególnie mile widziane opinie osób, które właśnie uczestniczyły w jakimś nietypowym zwiedzaniu kopalni lub innych atrakcjach, ale nie tylko. Podaję link z kwestionariuszem pytań. jest ich tylko 14.

http://www.zshare.net/download/6014822354c93207/

Jest tam podany mój adres email na który można odesłać odpowiedzi. Jeśli zdecydujesz się mi pomoc to odpowiadaj proszę pełnym zdaniem, starając się uniknąć samej odpowiedzi TAK lub NIE.
Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC !!!
 
     
osmosis
Gość
Wysłany: 18-05-2009, 13:29   

ReNiu ...
Boje sie sciagac pliki niewiadomego pochodzenia na swojego kompa .
Z pelnym szacunkiem ale ...jakby kto zrpobil kawal to skutki tego kawalu ponosi ten sciagajacy .
Wymysle cos nowego to cos napisze...
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6286
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 18-05-2009, 13:31   

Cytat:
You Are Using Ad Block Plus or some other advert blocking software!
zSHARE relies on advertising for revenue!.
Please add zSHARE to your ad blocking whitelist or disable ad blocking when you visit zSHARE