Poprzedni temat «» Następny temat
Bieżące sprawy dotyczące LSM
Autor Wiadomość
żwirek
Gość
Wysłany: 02-03-2010, 20:19   

DZIEN DOBRY CZYZBY PRZYSZŁO WYRÓWNANIE ZA GRZANIE AZ TAKA TRAGEDIA
 
     
żwirek
Gość
Wysłany: 02-03-2010, 20:24   

DZIEN DOBRY ZASTANAWIAM SIE NAD ZAKUPEM MIESZKANIA W CZESCI SPÓŁDZIELCZEJ I CHCIAŁBYM SIE DOWIEDZIEC JAK TO JEST Z TA SPÓŁDZIELNIA JAKI CZYNSZ I JAKIE OPŁATY I JAK TO JEST Z TYM OGRZEWANIEM JAKIE SIE TAM ZNAJDUJE Z GÓRY DZIEKUJE I POZDRAWIAM :)
 
     
brzegusy
Skrzat


Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 34
Wysłany: 02-03-2010, 22:34   

Proponuje powrót nad pomyśleniem na poważnie o wspólnocie. W rozliczenie zrobione przez spółdzielnie nie wierzę w ani 1%. Chyba nikogo to nie dziwi. Szkoda słów na określenie tego co się dzieje.
 
     
Tsubasa 



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 3871
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 02-03-2010, 22:37   

dostaliście rozliczenie za ogrzewanie?

z ciekawostek Wam napiszę że ja byłem w szoku bo rachunek za styczeń za gaz dostałem o 100pln niższy niż w grudniu.. a było nieraz po -23 stopnie w nocy..
_________________
Czy to prawda, że w Polsce już widać na horyzoncie dobrobyt?
Prawda - horyzont według definicji to wyimaginowana linia, która oddala się w miarę zbliżania
--------------------------------------------------------
www.nano-reef.pl - bo małe jest piękne
 
 
     
anhelli 
Kierat konny



Osiedle: Kshyshcovice
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 373
Skąd: znienacka
Wysłany: 03-03-2010, 15:45   

Konieczność działań jest nagląca, nie dyskusji, bo to tylko jątrzy sprawę. Należy zebrać wszystkie uwagi mieszkańców i wystosować odpowiednie pismo, ale nie do LSM. Ponadto temat zawiązania wspólnoty zaraz wróci. Działając osobno nic nie wskóramy, trzeba działać w porozumieniu z innymi lokatorami, nie tylko z Ochoty.

Żwirek, wyłącz sobie Caps Lock. Mieszkanie możesz kupić i nie będziesz żałował, żałować można tylko naszego "organizatora".
 
 
     
huana 
Kopacz
wieliczanka


Osiedle: Ochota
Dołączyła: 09 Mar 2010
Posty: 1
Skąd: Ochota
Wysłany: 09-03-2010, 20:14   

Witam wszystkich na forum!
jak dostalam rozliczenie oplat od LSM to.. szczeka mi opadla. Moze spodziewalam sie jakiejs doplaty, ale zeby az 100%???? i oplaty od marca 2x wieksze niz wczesniej?? to jakas paranoja jest! Czy ktos wie moze w jaki sposób obliczana jest oplata za GJ energii cielpnej? bo nie mozliwe jest, zebym ja placila BOg wie ile a sasiad z góry niewiele, bo "cieplo mial w zimie" to kpina jakas chyba!!
Druga sprawa to dlaczego placimy az 14 zł/os za wywóz smieci? W krakowie maja 7zł, a my, prawie na baryczy 14?
Kolejna rzecz jaka mnie zadziwia to ilośc wody jaką zużywam w ciągu miesiaca. Czy mozecie mi napisac ile srednio Wam wychodzi na osobe? Bo ja sie zastamnawiam czy licznik wody aby na pewno mam ok..
Nie pisze juz o oplacie eksploatacyjnej, ktora, jak wszyscy wiemy jest ..
Kiedy jakies spotkanie oragnizujemy?
 
     
nietopesh 
Nadszybie



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 3098
Skąd: Pawlikowice
Wysłany: 09-03-2010, 20:19   

No u mnie na osobę jak dobrze pamiętam wychodzi koło 22-25 zł - opłata dystrybucyjna czy jakaś tam jest chyba doliczana do każdego rachunku więc moje wyliczenie też ją zawiera.
_________________
www.pawlikowice.info - Lokalny portal informacyjny
Ostatnio zmieniony przez nietopesh 09-03-2010, 20:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Tsubasa 



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 3871
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 09-03-2010, 20:22   

u mnie z małym dzieckiem jakieś 14m3/ mc - czyli przeliczając na kasę jakieś 100pln - co daje 33pln/os mniej więcej..
_________________
Czy to prawda, że w Polsce już widać na horyzoncie dobrobyt?
Prawda - horyzont według definicji to wyimaginowana linia, która oddala się w miarę zbliżania
--------------------------------------------------------
www.nano-reef.pl - bo małe jest piękne
 
 
     
sabbart 
Skarbnik


Osiedle: OCHOTA
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 87
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-03-2010, 23:15   

Huana - witamy w gronie OCHOTNIAKÓW

a co do:" Druga sprawa to dlaczego placimy az 14 zł/os za wywóz smieci? W krakowie maja 7zł, a my, prawie na baryczy 14?" masz nieaktualne w pewnym sensie wiadomości, gdyż w Krakowie MPO ( które obsługuje i nasze osiedle ) podniosło ceny do 14 zł/ osobę.

Może Twoi znajomi korzystaja z innego "operatora" kontenerów?
Deweloperzy mają innego niz my i płaca mniej, a nawet zdecydowanie mniej.
 
     
pablo 
Mina



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 2645
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 10-03-2010, 07:54   

Ja sobie raz na 2 miesiące wywożę śmieci na Barycz i płacę ok. 15zł
Nieźle Was kroją.
 
     
Tsubasa 



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 3871
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 10-03-2010, 08:04   

W pierwszą sobotę miesiąca możesz wywozić za free ;)

z drugiej strony to mało musisz mieć tych śmieci. mnie za miesiąc kasują na 45pln i uważam że to drogo..
_________________
Czy to prawda, że w Polsce już widać na horyzoncie dobrobyt?
Prawda - horyzont według definicji to wyimaginowana linia, która oddala się w miarę zbliżania
--------------------------------------------------------
www.nano-reef.pl - bo małe jest piękne
 
 
     
anhelli 
Kierat konny



Osiedle: Kshyshcovice
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 373
Skąd: znienacka
Wysłany: 10-03-2010, 08:58   

huana napisał/a:
jak dostalam rozliczenie oplat od LSM to.. szczeka mi opadla. Moze spodziewalam sie jakiejs doplaty, ale zeby az 100%???? i oplaty od marca 2x wieksze niz wczesniej?? to jakas paranoja jest! Czy ktos wie moze w jaki sposób obliczana jest oplata za GJ energii cielpnej? bo nie mozliwe jest, zebym ja placila BOg wie ile a sasiad z góry niewiele, bo "cieplo mial w zimie" to kpina jakas chyba!!


...w zasadzie nie powinienem narzekać, bo w moim przypadku mam sporą nadpłatę. Nie zmienia to jednak faktu, iż sposób rozliczenia jest dziwny i pogmatwany. Przypuszczam, że było tak: każdy miał wyliczony czynsz na tzw. "pałę", więc jedni płacili więcej, inni mniej. W rozliczeniu zatem wyregulowano te nieścisłości i dlatego jednym "zwracają" inni muszą płacić. Podobnie czynsze - niektórym zostały zmniejszone, innym zwiększone.
 
 
     
pablo 
Mina



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 2645
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 10-03-2010, 09:59   

Cytat:
W pierwszą sobotę miesiąca możesz wywozić za free ;)


już dawno nie

Cytat:
z drugiej strony to mało musisz mieć tych śmieci. mnie za miesiąc kasują na 45pln i uważam że to drogo..

niewielką przyczepkę, z 4-6 worków 120L
 
     
Zaklika z Mydlnik
Gość
Wysłany: 10-03-2010, 10:11   

Tsubasa napisał/a:
W pierwszą sobotę miesiąca możesz wywozić za free ;)

..


Juz wiem skad sie biora porzucone przy drogach smieci :036:
Wszyscy wywoza bo za free (dla niektorych promocja trwa) ale nikt do Baryczy nie dojezdza. Nieladnie :027: Bede cie obserwowac!
 
     
Tsubasa 



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 3871
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 10-03-2010, 10:31   

Średnio mnie interesuje co będziesz robił.. a śmieci to mi wywozi miasto - kiedyś jak pojechałem w środku lata na wysypisko to myślałem że zwymiotuję od fetoru bo mi kazali wyrzucić prosto pod walec.. nigdy więcej :)
_________________
Czy to prawda, że w Polsce już widać na horyzoncie dobrobyt?
Prawda - horyzont według definicji to wyimaginowana linia, która oddala się w miarę zbliżania
--------------------------------------------------------
www.nano-reef.pl - bo małe jest piękne
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 11